مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 02:052020-10-05ورزشي

فیلم | تمرینات تیم کشتی «اترک» برای حضور در لیگ برتر


تیم کشتی اترک نماینده خراسان شمالی در لیگ برتر آخرین تمرینات خود برای حضور در این مسابقات را در سالن شهید علیدخت بجنورد انجام داد و سپس برای حضور در مسابقات به تهران اعزام شد.

- این تیم در وزن 57 کیلوگرم با محمدایزانلو و امیر علیزاده؛ 61 کیلوگرم علیرضا حیدری؛ 67 کیلوگرم محمد پورنادری؛ 70 کیلوگرم رضا براتی و عرفان نیازی؛ 74 کیلوگرم مهدی گرمه؛ 79 کیلوگرم علی شاه پسندی و علی شکوری؛ 85 کیلوگرم مسعود ساعدی؛ 92 کیلوگرم دانیال قاسمی؛ 97 کیلوگرم امیرحسین علی پور و در 120 کیلوگرم سهیل قلی پور به تقابل با حریفان می پردازند.

همچنین احمد شاه پسندی نیز به عنوان سرمربی، مجید آریایی، اویس حسین زاده، علی یگانه و امیر امیدبخش نیز به عنوان مربی و محمد نیکونژاد نیز به عنوان مدیرفنی معرفی شدند و سرپرست این تیم نیز آرش برزگر است.

براساس اعلام سازمان لیگ کشتی برنامه رقابت های نماینده استان در دور رفت گروه ب لیگ برتر کشتی آزاد به این شرح است؛ سه شنبه 15 مهرماه، ساعت 10:00 صبح، پاس ساری – اترک خراسان شمالی؛ ساعت 11:30، بازار بزرگ ایران – اترک خراسان شمالی؛ ساعت 18:00، چسب رازی - اترک خراسان شمالی و چهارشنبه 16 مهرماه نیز از ساعت 11:30، هیأت کشتی قائمشهر- اترک خراسان شمالی به مصاف یکدیگر می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم | تمرینات تیم کشتی «اترک» برای حضور در لیگ برتر

فیلم | تمرینات تیم کشتی «اترک» برای حضور در لیگ برتر